Waar kunnen wij je mee helpen?

Veelgestelde vragen

Bestelling & Levering

Waar blijft mijn pakketje? (NL)

Helaas ben je, en wij dus ook, afhankelijk van PostNL. Wij leveren de pakketjes altijd netjes aan bij PostNL. Vanaf dan kunnen we alleen de Track en Trace volgen.

Orders op werkdagen voor 12:00 uur besteld, worden de volgende dag gedrukt verzonden.  Een Feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag. Op deze dagen kunnen wij dan ook geen post aanleveren bij PostNL. 

Wij verwachten in dit geval overigens dat het pakketje helaas bij PostNL in het sorteercentrum een vertraging heeft opgelopen i.v.m. drukte, een fout of storing bij PostNL en dat het pakketje dus nog onderweg is naar uw brievenbus. 

Wij verwachten dus dat uw pakketje z.s.m. binnen zal moeten komen in uw brievenbus op het door u aangegeven adres. Voor de zekerheid willen wij u vragen om uw opgegeven adres te controleren in de bestelbevestiging (deze heeft u in uw email ontvangen).

Ik heb een fout gemaakt in mijn adres. Wat nu?

Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is. 
Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is bellen of appen via Whatsapp.
Emails worden binnen 1 werkdag beantwoord.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je kunt bij ons kiezen voor afhalen. 

De bestelling is dan op werkdagen af te halen tussen 09:00 uur en 18:00 uur op dit adres: 
QueenOfArt
Plesmanweg 9 – C001
7602PD Almelo

Wat zijn de levertijden naar Belgie?

Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, de volgende dag gedrukt verzonden.

Let op: een feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag

Wat moet ik doen als ik mijn product beschadigd ontvangen heb?

Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice via email of telefoon.

Hoe ziet mij bestelnummer eruit en waar kan ik deze vinden?

Het bestelnummer/ordernummer begint met een # gevolgd door 4 of 5 cijfers. 
Het bestelnummer is ook terug te vinden in je account op onze webshop (indien besteld met account). 
Tevens is het bestelnummer te vinden in de betaalomschrijving achter het kenmerk (iDEAL, Creditcard, etc.).

Jullie hebben een verkeerd product geleverd, wat nu?

Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email of telefoon.

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?

In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen. 
Met uitzondering van grote bestellingen zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus. 

Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

In de webshop kun je betalen met onderstaande betaalmethodes: 
iDeal / Bancontact / Mistercash / Achteraf betalen met Klarna 

Kan ik ook bij jullie langskomen?

Dat kan uitsluitend op afspraak. Bel onze klantenservice om een afspraak te maken.

Verzending

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer je een bestelling plaatst, dan kan je ervan uitgaan dat deze binnen 3 werkdagen wordt bezorgd. Wij hebben alle posters op voorraad. Wanneer er een afwijking is in het bezorg proces, dan laten wij dit vooraf via de mail weten.

Gratis verzending: op werkdagen voor 12:00 besteld, volgende werkdag verzonden.

België en Duitsland: Voor Belgische en Duitse klanten kan het zijn dat deze verzending 3 tot 4 werkdagen duurt.

Wij verzenden met PostNL waarbij je een track en trace mail krijgt.

Let op: een feestdag, zaterdag of zondag is geen werkdag bij QueenOfArt.

Afwijkende bezorgtijden:
Bestellingen zullen op feestdagen niet worden verstuurd of worden bezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle producten naar Nederland worden gratis verzonden vanaf €70,-, onder dit bedrag betaal je eenmalig €5,95 verzendkosten.

Naar België zijn de verzendkosten eenmalig €5,95. 

Retourneren

Wanneer gaat mijn bestelling in druk?

Heeft u het ontwerp zelf gepersonaliseerd en daarna besteld, dan gaat de status direct naar “in druk.” Annulering van de bestelling is dan meteen al niet meer mogelijk, omdat het drukproces al van start is. Houdt hier rekening mee.

Wat is jullie retouradres?

Ons retouradres is:

QueenOfArt
Twentepoort West 14G
7609RD Almelo

Klantenservice

HEB JE EEN VRAAG, EEN OPMERKING OF WIL JE SAMEN MET ONS ONTWERPEN?

Laat het ons weten want we helpen je graag!

Algemene informatie QueenOfArt

QueenOfArt
Twentepoort West 14G
7609RD Almelo
KvK: 76175979

Openingstijden Klantenservice (telefonisch)

Op de volgende dagen en tijdstippen zijn wij bereikbaar per telefoon:
 
Maandag 09:00 uur t/m 18:00 uur
Dinsdag 09:00 uur t/m 18:00 uur
Woensdag 09:00 uur t/m 18:00 uur
Donderdag 09:00 uur t/m 18:00 uur
Vrijdag 09:00 uur t/m 18:00 uur
 
Op telefoonnummer 085 06 56 254.
 
Zaterdag & zondag zijn wij telefonisch niet bereikbaar.